کد خبر : 10886
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۰۰

2 زن کرمانی به جان هم افتادند

2 زن کرمانی به جان هم افتادند

رئیس پلیس فتا کرمان از دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به مزاحمت برای خانم جوان نموده بود، خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه ، وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در بررسی های صورت گرفته و با انجام اقدامات مربوطه و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده و با شگردهای فنی موفق به شناسایی متهم شدند و طی با هماهنگی مرجع قضایی، متهم که خانم جوانی بود در منزلش دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی های اولیه متهم پرونده منکر هرگونه بزه ارتکابی شد اما پس از مواجه با دلایل، مستندات و ادله دیجیتال جرم ضمن اعتراف و داشتن رابطه خانوادگی اظهار پشیمانی کرده و هدف خود را از این عمل مجرمانه سرگرمی بیان نمود که در نهایت پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

سرهنگ یادگارنژاد یادآور شد: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق جرم محسوب شده و با خاطیان در اینگونه جرائم به شدت برخورد می‌شود. لذا شهروندان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضمن رعایت آداب اجتماعی و حقوق شهروندی نسبت به حفظ حریم خصوصی سایر افراد اهتمام ویژه داشته باشند و از بیان هرگونه دعاوی و مسائل انتقام جویی در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی پرهیز نمایند.

رئیس پلیس فتا کرمان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.