کد خبر : 11044
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۰۰

بازداشت سارق مسلح چابهار

بازداشت سارق مسلح چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق مسلح موتور سیکلت با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه ، سرهنگ ابراهیم کوچکزائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت در سطح شهرستان چابهار، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس آگاهی شهرستان چابهار در نهایت محل اختفای یک سارق شناسایی و متهم با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار بیان داشت: متهم ۲۹ ساله که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشت و در تحقیقات تکمیلی به ۴ فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان چابهار اعتراف کرد.

سرهنگ کوچکزائی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و یک تیغه خشاب و چهار فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست؛ از تردد غیر ضروری در مکان‌های تاریک و خلوت و حاشیه‌ای شهر در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.