کد خبر : 14120
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱:۰۰

مرد بی غیرت زن سابقش را بدنام کرد

مرد بی غیرت زن سابقش را بدنام کرد

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی خانمی جوان که با ارسال پیام‌های توهین آمیز برای همسر سابق خود در اینستاگرام ایجاد مزاحمت می کرد ،خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه مردی میانسال و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شده بود فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب و تهدید آمیز برای وی در اینستاگرام و ساختن یک صفحه جعلی قصد بدنام کردن وی را دارند، رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا قرار گرفت.

به گزارش تیتر حادثه ، وی گفت: پس ازحضور شاکی، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر عمل انجام داده شده بود؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و مشخص شد این فرد به دلیل کینه و مشکلاتی که قبلا با شاکی داشته است، اقدام به چنین کاری نموده بود.

سرهنگ سلیمانی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.