کد خبر : 15695
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

سرنوشت عجیب 9 زن در زندان

سرنوشت عجیب 9 زن در زندان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۹ زندانی زن از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: امروز نیز مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ویژه زنان زندانی برگزار می‌شود.

یدالله روحانی منش در همدان از آزادی زندانیان زن با جرایم غیرعمد در همدان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از زنان به دلایل مختلف در زندان به سر می‌برند که قصد داریم با کمک خیران و شاکیان به مناسبت روز زن و مادر آنها را آزاد کنیم.

به گزار تیتر حادثه ، وی با اشاره به اینکه این زندانیان نیاز به حمایت دارند که به کانون خانواده برگردند گفت: امروز برنامه‌ گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به خصوص زنان زندانی برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم کمک‌های خوبی جمع کنیم تا زندانیان بیشتری آزاد شوند.

آزادی ۹ زندانی زن در همدان
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه این زندانیان بدهی‌های متفاوتی دارند که از ۱۰۰ میلیون تومان تا یک‌میلیارد تومان متفاوت است خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال ۲۲۱ زندانی جرایم غیرعمد در استان همدان آزاد شدند که از این تعداد ۹ نفر خانم بودند.

وی با تاکید به اینکه می‌توان با راه‌اندازی پویش‌های مختلف و کمک خیران نیک‌اندیش تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کرد عنوان کرد: با آزادی این افراد می‌توان از بروز آسیب به خانواده‌ها نیز پیشگیری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.