کد خبر : 15704
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

مرگ جوان کرمانشاهی با شلیک سرباز پلیس

مرگ جوان کرمانشاهی با شلیک سرباز پلیس

جوان ٢٢ ساله کرمانشاهی بدلیل کمانه کردن تیر سلاح سرباز نیروی انتظامی کشته شد

به گزارش تیتر حادثه ،براساس بررسی های میدانی روز گذشته بین این جوان به نام محمد همراه خانواده در میدان شهدای کرمانشاه با مأمورین پلیس درگیری لفظی رخ می‌دهد که در نهایت این جوان با چاقو به سمت مأمورین حمله ور می‌شود.

مأمورین پلیس قصد بازداشت وی را دارند اما بدلیل حضور خانواده اش در محل، مأمورین برای حفظ احترام ابتدا همراه خودروی پلیس برای انتقال خانواده به محل سکونت اقدام می‌کنند اما پس از حضور در محل سکونت واقع در شهر فدک، این جوان مجددأ با مأمورین پلیس درگیر می‌شود.

در حین این درگیری لفظی، مقتول به قصد نامعلوم ( احتمالا خلع سلاح) به سمت سرباز نیروی انتظامی حمله ور می‌شود که این سرباز نیز برای ممانعت از این اقدام، به سمت زمین تیراندازی می‌کند که منجر به کمانه کردن دو گلوله به سر و سینه جوان کرمانشاهی می‌شود.

متأسفانه پس از گذشت ١٠ ساعت و تلاش پزشکان، در نهایت این جوان در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

سرباز نیروی انتظامی هم اکنون در بازداشت است و این پرونده هم اکنون با دستور رئیس کل دادگستری و دادستان کرمانشاه، در یکی از شعبات دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه درحال بررسی است.

گفتنی‌است که روز گذشته سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با حضور در منزل این جوان، از خانواده وی دلجویی کرده است.

برچسب ها :سرباز پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.