کد خبر : 16006
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

کمای مرد با عمل زیبایی

کمای مرد با عمل زیبایی

ماجرای پردردسر برای مردجوان از آنجایی آغاز شد که تصمیم گرفت عمل جراحی بینی انجام دهد.

به گزارش تیتر حادثه ، ماجرا از تصمیم سید جعفر قاسمی آتشگاه 35 ساله ، برای عمل جراحی بینی و رفع پلیپی که داشت شروع شد. برای انجام عمل به پزشک متخصص مراجعه کرد و بعد از انجام آزمایش های مختلف قرار شد 13 دی ماه امسال زیر تیغ جراحی برود. اما هیچ کس فکرش را نمی کرد رفتن به اتاق عمل برای جعفر همانا و وارد زندگی نباتی شدن همانا.

همسر جعفرقاسمی آتشگاه ماجرا را اینطور بیان می کند: برای انجام عمل به مرکز جراحی محدود گاندی مراجعه کردیم،ظهر بود که همسرم برای عمل رفت و این آخرین باری بود که او را سرپا و سرحال دیدم.

او در ادامه می گوید: از ساعت یک و نیم تا ساعت 5 بعدازظهر منتظر بودم، دل توی دلم نبود و استرس داشتم. همانطور بی خبر بودم تا اینکه گفتند پزشک قصد دارد با شما صحبت کند.با ترس به اتاق پزشک رفتم. پزشک گفت هسمر شما در حین عمل فشارش افتاده و شما نگران نباشید. برای اینکه مشکلی پیش نیاید او را به بیمارستان پارسیان منتقل می کنیم. حدودا ساعت هفت و نیم بود که به بیمارستان رسیدیم و همسرم را بستری کردند.

عمل جراحی بینی

همسر جعفر می گوید : از آن روز تا حال به گفته پزشکان همسرم به کمای نباتی رفته و هر روز وضعیت بدتری پیدا می کند. سطح هوشیاری اش 5 است و هیچ کاری هم از دست هیچ کس برنمی آید. برای مشخص شدن علت اتفاق خیلی پیگیری کردیم بعد از یک هفته گفتند حمله قبلی به او دست داده و برای احیاء دیر عمل کردند.خون به مغزش نرسیده و به این مشکل دچار شده است.

حالا خانواده جعفر چشم انتظار شنیدن خبر سلامتی او هستند، اما مشکلات زیادی این روزها پیش روی آنها قرار گرفته است.همسر جعفر می گوید: تا الان هزینه بیمارستان چیزی حدود 300 میلیون تومان شده است. اما کلینیکی که این اتفاق برای همسرم را رقم زده است دیگر نمی خواهد هزینه کند. می گویند یا همسرت به خانه منتقل کن یا اینکه او را به بیمارستان سیدالشهدا منتقل کنیم. من تا این لحظه هیچ کدام از این موارد را قبول نکرده ام و هنوز سرنوشت زندگی ام در هاله ای از ابهام باقی مانده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.