کد خبر : 16208
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

آزادی ۱۵ زندانی مالی در سنندج

آزادی ۱۵ زندانی مالی در سنندج

۱۵ زندانی مالی روز یکشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان کردستان و برخی دیگر از مسوولان، از زندان مرکزی سنندج آزاد شدند.

به گزارش تیترحادثه ، در این مراسم که با حضور رییس کل دادگستری کردستان، دادستان سنندج، مدیرکل زندان‌های استان و نمایندگانی از سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد بعد از مولودی خوانی و سرود انقلابی متناسب با دهه فجر، ۱۵ نفر از مددجویان که به دلیل محکومیت‌های مالی در زندان به سر می‌برند آزاد شدند.

مراد فتحی مدیرکل زندان‌های استان در این آیین اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای قضایی استان، تا پایان دهه فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، با کمک سپاه تعداد ۲۸ زندانی دیگر آزاد خواهند شد.

امروز همچنین به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب، ۴۳ بسته معیشتی که با کمک سپاه تهیه شده بود به خانواده های زندانیان اهدا شد.

رییس کل دادگستری کردستان و دادستان سنندج مرکز استان و برخی دیگر از مسوولان قضایی بعد از آیین آزادسازی زندانیان مالی از بخش‌های مختلف زندان بویژه کارگاه‌های صنایع دستی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای همچون تعمیرات خودرو و برق بازدید کردند.

مسئولان استان در ادامه این بازدید با ۷۰ نفر از مددجویان زندان سنندج از نزدیک دیدار کرده و مشکلات آنها را شنیدند تا در صورت وجود راه‌های قانونی این مشکلات رفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.