کد خبر : 16225
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

شلیک به مامور پلیس در میرداماد تهران

شلیک به مامور پلیس در میرداماد تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 نفر از اعضای باند سارقان مسلح منزل که با به همراه داشتن یک زن و کودک در پوشش خانواده در محله میرداماد تهران قصد انجام سرقت از یک منزل را داشتند خبرداد و گفت: هویت 2 سارق متواری شده شناسایی و تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد.

به گزارش تیترحادثه ، وی افزود : در تعقیب و گریز صورت گرفته هر 4 لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفته و ماموران موفق شدند 3 نفر از اعضای باند از جمله یک زن و کودک را دستگیر کنند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه 2 نفر از اعضای دیگر این باند که هویت آن ها شناسایی شده است از محل متواری می شوند، عنوان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که اعضای این باند برای پوشش سرقت های خود با به همراه داشتن زن و کودک در قالب یک خانواده اقدام به سرقت می کردند.

وی با اشاره به اینکه سارقان برای انجام این سرقت از پلاک های سرقتی استفاده کرده بودند، افزود: پس از متوقف شدن خودرو یکی از اعضای این باند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده که در این حادثه یکی از ماموران از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان انتقال گردید.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: ماموران حاضر در این عملیات تلاش کردند که در حین انجام ماموریت هیچگونه خسارت مالی و جانی به شهروندان وارد نشود که همین امر مورد رضایت و تقدیر شهروندان و اهالی محل در هنگام دستگیری سارقان قرار گرفت.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان که باند حرفه ای سرقت منزل می باشند و در پوشش خانواده اقدام به سرقت می کنند، افزود: هویت متهمان متواری شده شناسایی و تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.