کد خبر : 1634
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

عکس / سقوط مینی بوس به دره در محور یاسوج-اصفهان

عکس / سقوط مینی بوس به دره در محور یاسوج-اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان دو نفر در حادثه سقوط مینی بوس به دره در منطقه دوراهی کریک در جاده یاسوج-اصفهان خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه ، سید امان اله جهان بین از نجات جان دو نفر در حادثه سقوط مینی بوس به دره در جاده یاسوج اصفهان خبر داد و افزود: طی تماس تلفنی با شماره (۱۱۲) در ساعت ۱۹ و ۱۱ دقیقه عصر جمعه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ مبنی بر سقوط مینی بوس به دره حد فاصل دوراهی کریک (جاده یاسوج-اصفهان) بلافاصله یک تیم امداد و نجات تخصصی جاده از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید ازراش شهرستان دنا به محل اعزام و اقدام به نجات مصدومین حادثه کردند.
وی اظهار کرد: با توجه به حبس شدن و گیر کردن یک نفر از مصدومین در اتاق خودرو حادثه دیده با استفاده از دستگاه های پنوماتیکی قیچی و فک‌های فاصله دهنده فرد مصدوم بعد از رهاسازی جهت مراحل درمانی به نیروهای امدادی اورژانس تحویل داده شد تا به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج انتقال داده شوند.

به گزارش تیترحادثه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این عملیات ۵ نفر از عوامل امدادی و ۲ خودروی آمبولانس و نجات از پایگاه امداد و نجات شهید ازراش شهرستان دنا حضور داشتند و راس ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه عملیات پایان یافت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.