کد خبر : 16496
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۰۰

آماده‌باش آتش نشانان در روز ٢٢ بهمن

آماده‌باش آتش نشانان در روز ٢٢ بهمن

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بزرگ از آماده باش بیش از 350 آتش نشان در مسیرهای مختلف راهپیمایی خودرویی و موتوری برای روز 22 بهمن خبر داد.

تیتر حادثه – سید جلال ملکی درباره آماده باش آتش نشانان تهران اظهار کرد: آتش نشانان به منظور پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در روز 22 بهمن، در آماده‌باش کامل خواهند بود. بر همین اساس 93 دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی، 76 دستگاه موتورسیکلت عملیاتی همراه با 350 آتش نشان در 175 نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی خودرویی خانوادگی و موتوری، از ساعت 5:45 بامداد روز 22 بهمن تا پایان مراسم و عادی شدن عبور و مرور خودروها، آماده خدمت رسانی هستند.

ملکی ادامه داد: علاوه بر استقرار آتش نشانان در راهپیمایی، چند ایستگاه ثابت آتش نشانی که در مسیرهای شرق به غرب خیابان‌های آزادی، انقلاب و جنوب میدان آزادی تا میدان فتح قرار دارد، تمامی 133 ایستگاه آتش نشانی پایتخت و 17 گروه امداد و نجات این سازمان که در همه ایام به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند، به عنوان پایگاه‌های پشتیبانی آماده به خدمت هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به حضور و نظارت مدیران بر ایمنی مراسم گفت: مدیران عملیاتی آتش نشانی نیز با خودروهای سازمانی به طور مستمر به گشت‌زنی پرداخته و وضعیت ایمنی مسیرهای راهپیمایی را تحت کنترل قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه از آغاز دهه مبارک فجر تا 21 بهمن سال جاری حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی از سوی آتش نشانان مورد بازدید و بررسی قرار گرفته و ناایمنی های مشهود با همکاری شهرداری های مناطق دراین مسیر، برطرف شده است گفت: از شهروندان درخواست می کنیم تا در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی خود، به سرعت موارد را به سامانه 125 و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.