کد خبر : 16527
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

سفر استاندار به هفت شهرستان استان تهران

سفر استاندار به هفت شهرستان استان تهران

معاون استاندار تهران از تحقق ۴۲ مصوبه از ۶۷ مصوبه سفر استاندار تهران به هفت شهرستان استان تهران خبر داد.

تیتر حادثه ،حشمت اله عسگری در تشریح مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار تهران گفت: بی تردید مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار تهران به هفت شهرستان تا آخرین مورد پیگیری خواهد شد؛ ۴۲ مصوبه از ۶۷ مصوبه سفر استاندار تهران به هفت شهرستان استان عملیاتی شده است.

وی افزود: در اجرای مصوبات سفر هیچ توجیهی برای مدیران قابل قبول نیست چراکه مدیران با اشراف کامل بر وظایف تحت امر خود و همچنین آگاهی از قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل ها در جلسات حضور می یابند و باید در اجرای کامل مصوبات اقدامات لازم را در زمان تعیین شده انجام دهند.

وی ادامه داد: متقاضیان و صاحبان صنایع تولیدی اطمینان داشته باشند تصمیماتی که در بازدیدها و سفرهای شهرستانی استاندار تهران گرفته می شود تا اجرای کامل پیگیری خواهد شد، مگر اینکه محدودیت های قانونی داشته باشد که در این صورت نسبت به اصلاح مصوبه اقدام می گردد.

وی گفت: هدف از برگزاری جلسات پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی بررسی و ارائه راهکارهای مناسب برای عملیاتی کردن مصوبات و حل مشکل واحدهای تولیدی و متقاضیان است و انتظار می رود مدیران طبق برنامه زمانبندی نتایج اقدامات خود را به حوزه اقتصادی استانداری ارسال نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.