کد خبر : 18582
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۰

مصوبه دولت برای شارژ انبارهای هلال

مصوبه دولت برای شارژ انبارهای هلال

رئیس جمعیت هلال احمر از مصوبه دولت برای شارژ انبارهای هلال احمر و همچنین اجرای طرحی ویژه در ۳۰ کیلومتری شهرها برای کاهش تصادفات و حوادث خبر داد.

تیتر حادثه : پیرحسین کولیوند گفت: تقویت لجستیک جمعیت هلال احمر در دستور کار ما است و با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر در ۳۰ کیلومتری شهرها مستقر شده اند، گفت: به دلیل اینکه ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر امسال در ۳۰ کیلومتری شهرها مستقر شده اند تا شاید بتوانند آمار حوادث و تلفات را با راهنمایی‌هایی که مردم می‌دهند پایین آورند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: آن چیزی که برای ما خیلی مهم است، کمک به مردم برای رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برای کاهش ابتلاء به کرونا است، منتهی اساس کار ما، کاهش آلام و کارهای بشردوستانه است که بتوانیم کمک کنیم تا یک سال خوب و با نشاط را آغاز کنند.

کولیوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ظرفیت انبارهای هلال احمر در چه وضعیتی است، گفت: پیگیر شارژ ظرفیت انبارها هستیم و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در دو هفته اخیر دولت مصوبه‌ای داشت که طبق این مصوبه مبلغ خوبی را به هلال احمر جهت شارژ انبارها اختصاص دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کار در هلال احمر به صورت شبانه روزی شده است و آماده باش عمومی به تمام قسمت‌ها، معاونت‌ها و سازمان‌ها داده ایم که در حال خدمت رسانی باشند.

کولیوند در پایان گفت: امدادگران و نجاتگران و سایر اعضا خانواده هلال احمر آسایش خودشان را کم کرده اند تا بتوانند برای بقیه آرامش ایجاد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.