کد خبر : 1860
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

امیدوارم بتوانم به کشتی خدمت کنم

امیدوارم بتوانم به کشتی خدمت کنم

قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت: به مربیگری علاقمندم و امیدوارم با حضور در کلاس مربیگری و طی مراحل مربوطه، در آینده‌ نزدیک در خدمت کشتی کشور باشم.

به گزارش تیتر حادثه ، طالب نعمت پور دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان در مورد حضورش در کلاس مربیگری ویژه قهرمانان گفت: با همت انستیتو کشتی، دیروز تعدادی از قهرمانان کشتی دور هم جمع شدند تا یک هم یک نشست فنی داشته و هم پیشنهاد و انتقادات خود را ارائه دهند تا در نهایت فدراسیون از تجارب آنها برای پیشبرد کشتی استفاده کند.

وی در مورد حضور قهرمانان در عرصه مربیگری تصریح کرد: کشتی ورزشی است که اگر بخواهی در آن موفق شوید به معنای واقعی باید عاشق آن باشی و اگر علاقه نباشد کار به سختی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این قهرمانان سال‌های زیادی رنج و سختی را تحمل کرده اند تا به هدف خود که همان افتخارآفرینی برای مردم و کشور عزیز ایران است برسند و اگر همان عشق و علاقه دوران قهرمانی را در عرصه مربیگری داشته باشند، می‌توانند موفق باشند.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در مورد حرکت فدراسیون و انستیتو کشتی در جذب قهرمانان کشتی به مربیگری گفت: با حضور در کلاس مربیگری متوجه شدم که انستیتو و فدراسیون خیلی علاقه مند هستند که ورزشکاران و قهرمانان در عرصه مربیگری حضور پیدا کرده و تجارب خود را به نسل آینده انتقال دهند و به نظرم این نگاه فدراسیون جای قدردانی دارد.

وی در مورد کیفیت کلاس برگزار شده تصریح کرد: مطالب عنوان شده خیلی خوب و آموزنده بود و امیدواریم که هم انتقادات و پیشنهادات و چالش‌های فنی در این کلاس‌ها ادامه پیدا کند و قطعاً این دست موضوعات باعث رشد و پیشرفت کشتی خواهد شد.

این فرنگی‌کار لرستانی در پایان در مورد برنامه‌های آتی خود خاطرنشان کرد: به مربیگری علاقه دارم و هم اکنون کلاس‌های مربیگری را طی می‌کنیم تا در آینده بتوانیم مثمرثمر بوده و قهرمانان خوبی را تربیت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.