کد خبر : 18961
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۰

عامل قتل خانوادگی در درگیری با پلیس کشته شد

عامل قتل خانوادگی در درگیری با پلیس کشته شد

مردی که بر اثر اختلاف خانوادگی در شهرستان گناوه همسر و مادر همسر خود را به قتل رسانده بود، اندکی پس از وقوع قتل، طی تیراندازی به سمت ماموران پلیس و تبادل آتش کشته شد.

به گزارش تیتر حادثه ، سردار حیدر سوسنی در تشریح این خبر اظهار کرد: در حدود ساعت ۴۰ دقیقه بامداد روز جاری در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه در یکی از خیابان‌های شهر گناوه، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد مردی ۲۳ ساله به علت اختلافات خانوادگی با همسر، برادر و مادر همسر خود، آن‌ها را با یک قبضه کلت کمری مورد شلیک گلوله قرار داده است.

وی تصریح کرد: سرانجام با بررسی‌های میدانی پلیس، مرگ همسر ۱۶ ساله و مادر همسر ۵۱ ساله قاتل که به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده بودند، از سوی کارشناسان اورژانس تایید و برادر همسرش نیز مجروح و تحت درمان است.

این مقام ارشد انتظامی استان بوشهرگفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، طرح مهار در راستای دستگیری قاتل مورد نظر در سطح شهرستان گناوه و دیلم اجرا و قاتل متواری که قصد خروج از استان را داشت، طی یک درگیری و تیراندازی به سمت ماموران انتظامی در ایستگاه “بی بی حکیمه” شهرستان دیلم، مجروح و به علت شدت جراحات کشته شد.

سوسنی یادآورشد: قاتل با همسر و خانواده او اختلافات خانوادگی داشته است که در روز حادثه نیز به همین دلیل، با آن‌ها درگیر شده و با شلیک اسلحه آنان را به قتل رسانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.