کد خبر : 1909
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

افزایش 20 درصدی کشفیات سلاح و مهمات / پلیس مشهد خبر داد

افزایش 20 درصدی کشفیات سلاح و مهمات / پلیس مشهد خبر داد

تیتر حادثه : استفاده اراذل و اوباش از سلاح گرم و همچنین به‌کارگیری اسلحه در نزاع‌های جمعی، موضوعی است که حساسیت‌های زیادی را در جامعه در پی داشته است، تا جایی که فرمانده نیروی انتظامی استان از کشف ۲۰درصدی سلاح و مهمات در خراسان رضوی خبر داده است.

به گزارش تیتر حادثه، براساس آنچه سردار محمدکاظم تقوی، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان نیشابور گفته است، بررسی آمارهای دوماه گذشته نشان می‌دهد که روزانه ۱۷هزار تماس تلفنی با سامانه‌های پلیسی در استان انجام می‌شود که ۶۰درصد این تماس‌ها منجر به عملیات می‌شود و در بخش پلیس ۱۱۰، عملیات‌ها ۱۰درصد رشد یافته است.
برخورد با قاچاقچیان موادمخدر نیز یکی از مهم‌ترین پرونده‌های پیگیرانه نیروی انتظامی است که در دوماه‌ گذشته به نسبت مدت مشابه سال قبل، کشفیات موادمخدر ۳۶درصد افزایش یافته است.
او گفت که یکی از دغدغه‌های ناجا، با توجه به شیوع بیماری کرونا ، ابتلای مأموران انتظامی به این ویروس بوده است، تا جایی که تاکنون ۳۰درصد مأموران انتظامی در خراسان رضوی به کرونا مبتلا شده و تعدادی نیز جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته سردار تقوی ، «همیشه میزان برای ما رضایت مردم است و امروز در نظرسنجی‌ها نیروی انتظامی از نظر رضایت شهروندان به رتبه خوبی رسیده و حمایت مردم و مسئولان موجب شده موفقیت‌ها افزایش یابد و این امر وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است. امروز در آستانه یک مأموریت ملی، مذهبی و اجتماعی قرار داریم. با آمادگی بیش از ۲۰هزار نفر از مأموران انتظامی و با همکاری بسیج، امنیت انتخابات تأمین می‌شود.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.