کد خبر : 19521
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

مردی که مادربزرگ خود را ماه‌ها درون فریزر قرار داد!

مردی که مادربزرگ خود را ماه‌ها درون فریزر قرار داد!

طبق گزارش پلیس آمریکا روز جمعه جسد پیرزنی ۸۲ ساله در خانه خود کشف شد که توسط نوه‌اش ماه‌ها درون فریزر خانه قرار داده شده بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی تیتر حادثه ؛ طبق گفته پلیس آمریکا یک مرد 29 ساله در شهرستان “فلوید” در ایالت “جورجیا” پس از اینکه مادربزرگ 82 ساله خود را در کیسه‌های پلاستیکی قرار داده و در حالی که او زنده بود در فریزر گذاشته، به قتل متهم شده است.

“newsweek” در این باره نوشت, “رابرت کیت تینچر”، 29 ساله ظاهراً مادربزرگ خود را در ماه دسامبر پس از سقوط از ارتفاع در آپارتمانی که این دو در آن زندگی می‌کردند، در فریزر گذاشته است.

طبق گفته‌های متهم هنگامی که او مادربزرگ خود را درون کیسه قرار می‌داد, استخوان‌هایش شکسته بود.

“بریتانی ورنر”، بازپرس شهرستان “فلوید” گفت: از آنچه که ما در آن زمان تشخیص دادیم و طبق گفته‌های متهم, مادربزرگ او هنوز نفس می‌کشیده و در زمانی که درون فریزر جای داده می‌شد کمی حرکت کرده است.

پلیس گفت که آن‌ها بر این باورند که این مادربزرگ در ماه دسامبر در یک سقوط مجروح شده است و تینچر به جای دریافت مراقبت‌های پزشکی، او را به فریزر خانه منتقل کرده است.

تینچر ماه‌ها در خانه با جسد داخل فریزر به زندگی خود ادامه داد، اما در ماه مارس از ترس یافتن جسد، آن را به سردخانه انباری منتقل کرده و 4 ماه بعد توسط پلیس کشف شده است.

پلیس گفت تینچر به آن‌ها گفته است که سقوط مادربزرگش را گزارش نکرده زیرا حکم بازداشت او جاری بوده است.

تینچر همچنین به توطئه برای قتل همسرش در سال 2018 متهم شده بود. پس از دستگیری او در این هفته، او به قتل با سوء نیت، جنایت و پنهان کردن مرگ یک نفر دیگر متهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.