کد خبر : 19550
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

مرد شیشه ای همسرش را به خاطر سوء ظن کشت

مرد شیشه ای همسرش را به خاطر سوء ظن کشت

رایدی درست مقابل پارکینگ خانه ما پارک کرده و باعث ایجاد مزاحمت شده است.» وقتی مأموران پلیس تبریز به‌دنبال دریافت این تماس تلفنی راهی یکی از خیابان‌های شهر شدند، تصورش را هم نمی‌کردند پرایدی که باعث ایجاد مزاحمت برای یکی از شهروندان شده بود،

به گزارش تیتر حادثه ظهر یکشنبه، بیست‌ویکم فروردین ماه ساکنان ساختمانی در جنوب تهران صدای شلیک گلوله‌ای را از واحد طبقه سوم شنیدند. آنها همزمان مرد صاحبخانه را دیدند که وحشت‌زده از خانه‌اش خارج شد و بدون اینکه در را ببندد آنجا را ترک کرد و رفت. همسایه‌ها که به ماجرا مشکوک شده بودند خودشان را به آپارتمان همسایه رساندند و از لای در جسد زن جوانی را دیدند که روی زمین افتاده بود. آنها پلیس را خبر کردند و به این ترتیب ماجرا به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیم جنایی در محل حادثه حضور یافت. مقتول زنی بود 35ساله که بر اثر اصابت گلوله به سرش به قتل رسیده بود. او به همراه همسر و فرزندانش در آپارتمان طبقه سوم زندگی می‌کرد که شواهد نشان می‌داد قاتل، شوهر او، یعنی همان مردی است که سراسیمه خانه را ترک کرده و متواری شده بود. همسایه‌ها به مأموران گفتند که بارها صدای مشاجره زوج جوان را از داخل خانه‌شان شنیده بودند و این زوج اختلاف شدیدی با هم داشتند. درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت اطلاعات تازه‌ای در اختیار تیم جنایی قرار گرفت. عامل جنایت پس از فرار از خانه با یکی از بستگانش تماس گرفته و با گفتن این جمله که همسرش را به قتل رسانده از او خواسته بود به‌دنبال دختر خردسالش که در مدرسه بود برود. از سوی دیگر با انجام تحقیقات بیشتر معلوم شد که قاتل فراری از مدت‌ها قبل در دام اعتیاد گرفتار شده و اختلاف او و همسرش بر سر ترک کردن مواد‌مخدر بوده است.در ادامه معلوم شد که قاتل فراری بعد از جنایت از تهران گریخته و در این شرایط ردیابی‌های ویژه برای شناسایی مخفیگاه او ادامه یافت.

ماشین مزاحم

هنوز ردی از قاتل فراری به‌دست نیامده بود تا اینکه 2 روز قبل در تبریز اتفاق عجیبی رخ داد. آن روز فردی با پلیس تماس گرفت و گفت که خودروی پرایدی مقابل پارکینگ ساختمان آنها پارک کرده و او نمی‌تواند از ساختمان خارج شود. مأموران برای پیدا کردن صاحب پراید به استعلام شماره پلاک آن پرداختند. نتیجه استعلام اما آنها را متعجب کرد. خودروی پراید چند روز قبل در پایتخت سرقت شده بود و این یعنی کسی که حالا خودرو را در اختیار دارد یک سارق است. از آنجا که خودرو مقابل یک هتل پارک شده بود، مأموران به تحقیق از کارکنان آنجا پرداختند و معلوم شد پراید متعلق به یکی از مسافران هتل است. مرد مسافر بازداشت شد و ادعا کرد که معتاد به شیشه است و تحت‌تأثیر توهم مواد خودروی پراید را سرقت کرده است. متهم در حالی بازداشت شد که مأموران در بازرسی از اتاق او و در داخل کشوی کمد، یک اسلحه کشف کردند. به این ترتیب از آنجا که سرقت در پایتخت رخ داده بود پرونده این حادثه به اداره آگاهی تهران فرستاده شد. به‌محض انتقال دزد مسلح به پایتخت معلوم شد که او همان قاتل فراری است که همسرش را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود. متهم در بازجویی‌ها به قتل مسلحانه همسرش و سرقت مسلحانه یک پراید برای فرار از پایتخت اقرار کرد و با دستور بازپرس جنایی تهران برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

برچسب ها :اعتیاد ، سو ظن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.