کد خبر : 19874
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

مرگ مرموز نوعروس، چند روز قبل از عقد

مرگ مرموز نوعروس، چند روز قبل از عقد

مرگ مشکوک دختری جوان، چند روز پیش از نشستن پای سفره عقد بازپرس جنایی پایتخت را در برابر معمایی پیچیده قرار داد و باعث دستگیری نامزد او و آغاز تحقیقات درباره علت اصلی فوتش شد.

به گزارش تیتر حادثه ساعت 4صبح دیروز افسر نگهبان کلانتری112ا بوسعید که از مرگ مشکوک دختری جوان در خانه‌اش با خبر شده بود با قاضی ساسان غلامی، بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تماس گرفت و این حادثه را گزارش کرد. آنطور که او می‌گفت این دختر 33ساله بر اثر مسمومیت جانش را از دست داده بود اما هنوز به درستی معلوم نبود که او چطور جان باخته است. در این شرایط بود که به دستور بازپرس جنایی گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی ماجرا راهی محل حادثه شدند.

زمان وقوع حادثه نامزد متوفی که جوانی 36ساله است در خانه حضور داشت و او بود که از همسایه‌ها و اورژانس درخواست کمک کرده بود. به همین دلیل وی تحت بازجویی قرار گرفت تا جزئیات بیشتری از مرگ نامزدش مشخص شود.

مرد جوان که مهندس الکترونیک است و در کارخانجات پروژه‌های فنی انجام می‌دهد، گفت: 8ماه قبل از طریق یکی از دوستانم با نامزدم آشنا شدم. او فوق لیسانس روانشناسی داشت و قبلا کار می‌کرد اما مدتی بود که بیکار شده بود. ما در مدت کوتاهی به یکدیگر علاقه‌مند شدیم و قرار بود به‌زودی ازدواج کنیم.

او ادامه داد: قرار بود تا چند روز دیگر پای سفره عقد بنشینیم و زندگی مشترک‌مان را شروع کنیم اما چون برای من کاری در یکی از شهرهای شمالی پیش آمد عقد را عقب انداختیم تا به کارم برسم. کار مربوط به یکی از کارخانجات می‌شد و چون چند روزی زمان می‌برد نامزدم هم با من آمد و صاحبکار ویلایی در اختیارمان گذاشت. چند روز در آنجا بودیم تا اینکه کار من تمام شد و شب قبل از حادثه به سمت تهران به راه افتادیم. در راه چون گرسنه شده بودیم در یک رستوران بین راهی دیزی خوردیم؛ اما چند ساعت بعد فهمیدیم که هر دو نفرمان مسموم شده‌ایم. حدود ساعت 6صبح بود که به خانه رسیدیم اما حال هیچ‌کدام‌مان خوب نبود. من دچار حالت تهوع شده بودم و هرچه می‌گذشت حالم بدتر می‌شد تا اینکه در دستشویی بالا آوردم و رفتم تا بخوابم اما نامزدم با عصبانیت سراغم آمد و گفت چرا دستشویی را نشستی. حالم خوب نبود اما با همان شرایط دستشویی را شستم و دوباره برگشتم که بخوابم. با این حال نامزدم هنوز عصبانی بود و گفت تو مرد تمیزی نیستی و نمی‌توانم در این شرایط با تو زندگی کنم. او وسایلش را جمع کرد و اصرار داشت که می‌خواهد برود. اما من گفتم تا حالم خوب نشود اجازه نمی‌دهم از خانه بیرون برود. این مرد ادامه داد: چند ساعت بعد او دوباره گفت می‌خواهد برود. من دستش را گرفتم اما او گفت اگر اجازه ندهم از خانه خارج شود خودش را می‌کشد. من آمدم خوابیدم و او هم بعد از چند دقیقه خوابید اما چند ساعت بعد متوجه شدم که بدنش سرد شده و روی دستانش لکه‌های عجیبی وجود دارد. با اورژانس تماس گرفتم و همزمان از همسایه‌ها کمک خواستم اما چند دقیقه بعد معلوم شد که همسرم فوت شده است.

به‌دنبال اظهارات این مرد پیکر متوفی برای انجام معاینه‌های دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد او نوعی قرص مصرف کرده است اما هنوز به‌طور دقیق علت فوت او مشخص نیست. در این شرایط بازپرس جنایی دستور بازداشت نامزد متوفی را صادر کرد تا با انجام تحقیقات علت جان‌باختن زن جوان مشخص شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.