کد خبر : 19927
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

آتش گرفتن یک بانک در خیابان شریعتی

آتش گرفتن یک بانک در خیابان شریعتی

یک بانک در خیابان شریعتی صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش تیتر حادثه ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت 6:00 صبح امروز با دریافت خبر بروز حادثه آتش‌سوزی در یک بانک، بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های 6، 105 و 130 را به همراه یک دستگاه نردبان و دستگاه تنفسی به محل حادثه در خیابان شریعتی قبل از خیابان ماهروزاده اعزام کرد.

پیمان شامانی؛ افسر آماده منطقه سه عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: قسمت ورودی یک بانک دچار آتش‌سوزی شده و شعله و دود فراوانی از آن به بیرون زبانه می‌کشید به گونه‌ای که با گسترش شعله‌های آتش به بیرون از بانک نمای کامپوزیت ساختمان نیز دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل حادثه و قطع جریان برق و گاز به دو گروه تقسیم شدند؛ گروه نخست با به‌کارگیری یک نردبان خود را به طبقه دوم رساندند و با دو رشته لوله آبدهی شعله‌های آتش را کاملاً مهار و خاموش کردند و گروه دوم نیز با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به جست‌وجوی محبوسان احتمالی پرداختند.

شامانی عنوان کرد: با تلاش آتش‌نشانان از سرایت شعله‌های آتش به طبقات بالایی بانک که کاربری تجاری داشت جلوگیری شد و خوشبختانه این حادثه آسیب جانی در پی نداشت.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی علت و چگونگی این آتش‌سوزی هستند همچنین نیروهای عملیاتی با انجام لکه‌گیری محل آتش‌سوزی به مأموریت خود پایان دادند و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.