کد خبر : 20003
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۰

مرگ موبایل‌قاپ جوان در تهران

مرگ موبایل‌قاپ جوان در تهران

2 سارق موتورسوار که به‌صورت سریالی موبایل‌قاپی می‌کردند هنگام فرار با خودرویی تصادف کردند و یکی از آنها جانش را از دست داد.

به گزارش تیتر حادثه ، این حادثه چند روز قبل در یکی از خیابان‌های مرکزی پایتخت رخ داد. ماجرا از این قرار بود که 2 سارق سوار بر موتور بودند که پس از قاپیدن موبایل یکی از طعمه‌هایشان اقدام به فرار کردند. مالباخته فریاد می‌کشید و از مردم درخواست کمک می‌کرد. همین باعث شد تا سارقان دستپاچه شوند و هنگام فرار با خودرویی تصادف کنند.

این تصادف به واژگون شدن موتور منجر شد و یکی از سارقان نیز به‌شدت زخمی شده و از هوش رفت. سارق دوم با وجود اینکه آسیب دیده و در تصادف زخمی شده بود قصد فرار داشت اما در محاصره مردم گرفتار شد. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که پلیس و اورژانس در محل حاضرشدند و مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

هر2 تحت درمان قرار گرفتند که اقدامات درمانی برای نجات یکی از آنها فایده‌ای نداشت و به کام مرگ فرو رفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد که سارقان موتورسوار به‌صورت سریالی موبایل‌قاپی می‌کردند اما چند ثانیه پس از آخرین سرقت خود دچار حادثه شدند که مرگ یکی از سارقان را رقم زد.

متهم دیگر نیز پس از درمان به دادسرای ناحیه 34تهران انتقال یافت و در بازجویی‌ها به موبایل‌قاپی‌های سریالی اقرار کرد. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.