کد خبر : 20141
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۱۰

مرگ کودک 2 ساله داخل سطل آب کولر

مرگ  کودک 2 ساله داخل سطل آب کولر

تیتر حادثه، رئیس مرکز بهداشت شوش گفت: یک کودک دو ساله شوشی بر اثر سقوط درون سطل پر از آب کولر جانش را از دست داد.

به گزارش تیتر حادثه،فیض‌الله دیناروند روز یکشنبه اظهار داشت: در یکی از روستاهای شوش کودکی در سطل آبی که خانواده برای خروج آب کولر دو تکه خود قرار داده بودند، سقوط می‌کند.

وی افزود: خانواده پس از مدتی متوجه غیبت کودک خود می‌شوند و پس از جست‌وجو کودک را در حالت خفگی کامل در سطل آب پیدا می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شوش ادامه داد: کودک بلافاصله به بیمارستان نظام‌مافی منتقل می‌شود، ولی عملیات احیا مؤثر واقع نشده و این کودک جان خود را از دست داد.

وی تاکید کرد: حداکثر ۱۰ دقیقه پس از غرق‌شدگی، عملیات احیا و بازگرداندن تنفس را می‌توان انجام داد و اگر زمان بیشتر از این زمان شود، عملیات احیا موفقیت‌آمیز نخواهد بود

دیناروند با اشاره به دو مورد دیگر از فوت کودکان در شهرستان اشاره کردند و گفتند: دو مورد دیگر فوت کودکان براثر حوادثی از مانند، گزش مار و سقوط از بام در شهرستان، افتاده و انتظاری که از همشهریان عزیز هست، ضمن رعایت مسائل احتیاطی در این زمینه از جمله حفاظ گذاری پشت‌بام‌ها و راه‌پله‌ها، جهت پیشگیری از سقوط کودکان و بهسازی محیط زندگی خانواده جهت پیشگیری از رشد و نمو خزندگانی، مثل مار و عقرب از آسیب رسیدن و یا مرگ کودکان دلبند خود جلوگیری به عمل‌ آورند.

 

برچسب ها :مرک کودک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.