کد خبر : 20179
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

انهدام 28 باند فروش مواد مخدر در تهران

انهدام 28 باند فروش مواد مخدر در تهران

تتیتر حادثه :با همکاری و تلاش پلیس مواد مخدر و پایگاه های تابعه ، ۴۰۸ حکم قضایی صادر شد که در این بین105 قاچاقچی عمده دستگیر شده و3424 خرده فروش توزیع خرد به دام افتادند.

به گزارش تیتر حادثه، در هجدمین مرحله از طرح ظفر ، سردار حسین رحیمی ضمن تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا اعلام کرد :” با همکاری و تلاش پلیس مبارزه مواد مخدر و پایگاه های تابعه ، ۴۰۸ حکم قضایی صادر شد که در این بین105  قاچاقچی عمده دستگیر شده و 3 هزار و 424 خرده فروش ،توزیع کننده خرد به دام افتادند و مجموع مواد مخدر مکشوفه بیش از ۲ تن بود ه و همچنین۲۸ باند فروش و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

وی افزود: 21 اراذل و اوباش که علاوه بر فروش مواد مخدر اقدام به شرارت می کردند نیز دستگیر شدند و ۲۹۴ دستگاه خودرو و موتور مورد استفاده متهمین نیز کشف و توقیف شدند و ۸ باب منزل که به صورت رسمی اقدام به توزیع مواد می کردند و شناخته شده بودند نیز پلمپ شدند.”

سردار رحیمی در ادامه افزود:”۱۹ قبضه سلاح سرد و گرم از متهمین کشف شد و ارزش ریالی اجناس مکشوفه ۳۸ میلیارد تومان محاسبه شد”

سردار رحیمی در مورد طرح های ویژه پلیس اینطور توضیح داد:”مبارزه جدی با مواد مخدر در فضای مجازی صورت می گیرد و در این رابطه ۶۰ پیج فضای مجازی شناسایی شد که اقدام به فروش و ترویج آلام و ارقام مختلف مواد مخدر می کردند و ۵۵ گرداننده دستگیر شدند و ۶۲ کیلو انواع مخدر مواد توهم زا، قارچ جادویی ،شیشه،و مخدر گلخانه ای کشف شد.

عطاری ها موادمخدر توزیع نکنند

ماموران پلیس  مبارزه با مواد مخدر با اقدام جدی، در کنار این اقدامات کارهای نو را در طرح ویژه انجام می دهند.از جمله این اقدامات هشدار به عطاری هاست که با عناوین مختلف مواد مخدر توزیع می کنند.از جمله اینکه تحت عنوان قرص لاغری که غالبا حاوی مواد مخدر صنعتی است.

اقدام به فروش مواد مخدر صنعتی می‌کردند.همچنین در نقاط آلوده مثل بی آر تی عملیات بر علیه خرده فروشان انجام می شود.پارک و معابر بی آرتی تحت پوشش و کنترل پلیس مواد مخدر قرار دارد.

ترمینال ها هم جزء برنامه ویژه هستند و میادین میوه و تره بار هم تحت پوشش قرار دارند.

تعداد زیادی مراکز غیر مجاز ترک که به طور غیرقانونی فعالیت دارند هم پلمپ شده و مبارزه با آن ادامه دارد.

محور ها مواصلاتی وضایعاتی ها هم جزء طرح ویژه هستند.

سردار رحیمی ضمن اشاره به کمبود اردوگاه هایی برای نگهداری معتادان متجاهر گفت :” باید ساز و کار و امکانات این  امر فراهم شود تا موضوع مبارزه با مواد مخدر و معتادان متجاهر اصولی حل شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.