کد خبر : 21178
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۴۰

اسامی زنان و مردان با مرگ های مرموز در ناآرامی های ایران

اسامی زنان و مردان با مرگ های مرموز در ناآرامی های ایران

در این گزارش اخبار و آمارهای رسمی در خصوص اسامی کشته شدگان اعتراضات آورده شده است.

به نقل از خبرگزاری میزان؛ از فتنه ۸۸ تا دی ۹۶ و آبان ۹۸ همواره کشته سازی یکی از قطعات پازل دشمن برای فراهم سازی زمینه تبدیل اعتراضات به اغتشاشات در ایران بوده است، این سناریو همیشه یکی از بازوهای کمکی اغتشاشاگران حاضر در خیابان از طریق رسانه‌های همسو بوده، رسانه‌هایی که گاهی پس از اقدام به قتل معترضان توسط گروه‌های مسلح اغتشاشگر وارد میدان می‌شوند و با جا زدن فرد کشته شده توسط تروریست‌ها به نام شهید اعتراضات! و گاهی با سناریوهایی دروغین و استفاده از اسم‌های جعلی و مرگ‌های مشکوک بر طبل دروغین کشته شدن معترضان می‌کوبند.

دشمن در عملیات کشته سازی، یا فردی را به جای فردی دیگر جا زده و از آن به عنوان کشته یاد می‌کند یا اینکه فردی را که به دلایل دیگری جان خود را از دست داده است (معمولا خودکشی) به عنوان کشته اغتشاشات معرفی می‌کند و یا اینکه افرادی را مامور می‌کند که در بین اغتشاشگران رخنه کرده و فردی را به قتل برسانند و خونش را به گردن حکومت می‌اندازند.

در بسیاری از پرونده‌های کشته سازی، خانواده‌های قربانیان از اینکه از نام غزیزانشان سو استفاده شده ناراحت و حتی خشمگین هستند؛ چرا که سودجویان با اقداماتشان با آبروی افراد بازی کرده و داغ دیگری بر دل آن‌ها که عزیز خود را از دست داده‌اند، می‌گذارند.

عناصر اصلی و پشت‌پرده اغتشاشات که مستقیم یا با واسطه مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه و گروهک‌های تروریستی هستند، در دستورکاری مشخص در تمامی مقاطع که آشوب‌ها را علیه امنیت مردم در کشور ما کلید زده‌اند، توأمان پروژه کشته‌سازی را نیز پیش بردند.

تکرار دوباره پروژه کشته سازی در ۱۴۰۱

رسانه‌های معاند و بنگاه‌های دروغ پراکنی در آخرین پروژه خود با اسم رمز « مهسا امینی » اقدام به ایجاد ناامنی و اغتشاش در ایران کردند؛ پروژه‌‌ای که این بار با توسل به قدرت فضای مجازی و خلاهای قانونی به شکل وسیع‌تری گسترش پیدا کرد.

مهسا امینی ۲۳ شهریور ماه در بیمارستان کسری تهران فوت می‌کند. رسانه‌های معاند مدعی شدند که وی بدلیل ضرب و شتم جرح ماموران نیروی انتظامی و برخورد باتون به سر وی کشته شده است؛ دروغی که آغازگر حوادث اخیر در ایران شد. هرچند پزشکی قانونی با دقت بسیار پرونده را بررسی کرد و در نهایت مشخص شد که با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.

برچسب ها :ایران ، مرگ های مرموز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.