کد خبر : 21190
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

ایران در کشور همسایه عملیات فوق سری خود را آغاز کرد

ایران در کشور همسایه عملیات فوق سری خود را آغاز کرد

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از اشرافیت اطلاعاتی و توان بالای عملیاتی پلیس بین‌الملل در رهایی گروگان و دستگیری آدم‌ربایان در یکی از کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل فراجا اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ربایش یک نفر با هویت معلوم در یکی از کشور‌های همسایه توسط افرادی ناشناس، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس بین‌الملل فراجا قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و با تشکیل حلقه همکاری بین پلیس بین‌الملل فراجا، پلیس آگاهی فراجا و افسر رابط پلیس بین‌الملل مستقر در آن کشور مشخص شد وی از وضعیت نامطلوب و تحت شکنجه‌های روانی و جسمی قرار دارد.

سردار شیرزاد تصریح کرد: با تلاش مأموران و اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی و پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت امور خارجه و همکاری خوب افسر رابط پلیس بین‌الملل فراجا و پلیس آن کشور، آدم ربایان دستگیر و گروگان آزاد شد.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان بین‌المللی در دستور کار پلیس بین‌الملل فراجا قرار دارد، خاطرنشان کرد: پلیس بین‌الملل فراجا با متهمان بین‌المللی با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.