کد خبر : 21509
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

همدستی که راز خواهران سارق را فاش کرد

همدستی که راز خواهران سارق را فاش کرد

وقتی مردی جوان به اتهام سرقت به زندان افتاد، ۲خواهرش برای آزادی او به تکاپو افتادند اما برای گرفتن رضایت شاکیان نیاز به پول داشتند.

به گزارش تیتر حادثه وقتی مردی جوان به اتهام سرقت به زندان افتاد، 2خواهرش برای آزادی او به تکاپو افتادند اما برای گرفتن رضایت شاکیان نیاز به پول داشتند. آنجا بود که آنها نقشه کشیدند این پول را از راه سرقت تهیه کنند. سرقت‌های 2خواهر جوان از چند ماه قبل شروع شد و آنها با شگردهایی که داشتند اموال مردم را می‌دزدیدند تا اینکه چند روز قبل اتفاق عجیبی راز آنها را فاش کرد.
ماجرا از این قرار بود که حدود 2هفته پیش زنی جوان که مشتری یکی از فروشگاه‌های بزرگ محصولات پروتئینی در پایتخت بود پس از خرید 900هزار تومانی و بازگشت به خانه، با بررسی پیامک گوشی‌اش متوجه شد که صندوقدار فروشگاه به جای 900هزار تومان، 9میلیون تومان از حساب او برداشت کرده است.
او به فروشگاه برگشت و یک راست سراغ صاحب آنجا رفت و ماجرا را با وی در میان گذاشت. صاحب فروشگاه شروع به بررسی حساب بانکی فروشگاه کرد اما در کمال تعجب متوجه شد که هیچ پولی از حساب زن جوان وارد حساب فروشگاه نشده است. حال آنکه بررسی دوربین‌های مداربسته و شواهدی که وجود داشت نشان می‌داد که این زن پس از خرید به مقابل صندوق رفته، کارتش را به صندوقدار داده و پس از پرداخت پول خرید از آنجا خارج شده است. صاحب فروشگاه که به جوان صندوقدار مشکوک شده بود به بررسی‌های خود ادامه داد تا اینکه پی به راز سرقت‌های او برد. شواهد نشان می‌داد که جوان صندوقدار یک دستگاه پز شخصی در اختیار دارد که گاهی وقت‌ها به جای کشیدن کارت مشتریان در دستگاه پز فروشگاه، آن را در دستگاه پز شخصی‌اش می‌کشد و در حقیقت با این شگرد اقدام به سرقت پول‌های فروشگاه می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.