کد خبر : 21914
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۰۸

کلاهبرداری با حساب جعلی توسط پسرجوان

کلاهبرداری با حساب جعلی توسط پسرجوان

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از بازداشت فردی که با ایجاد یک حساب جعلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری ۱۲۰ میلیونی کرده بود، خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از بازداشت فردی که با ایجاد یک حساب جعلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری ۱۲۰ میلیونی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سید نظام موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی پیش یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که فردی با هویت نامعلوم اقدام به ایجاد اکانتی جعلی و مشابه شاکی در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده و از این طریق اقدام به ارسال پیام برای دوستان و اقوام این فرد کرده است. فرد شاکی همچنین مدعی شد که این فرد از طریق همین حساب جعلی تاکنون مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از دوستانش دریافت و در واقع کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ادامه داد:‌ با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که فرد کلاهبردار با شناسایی افراد معتبر در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و ایجاد اکانت جعلی به نام آنها، اقدام به ارسال پیام به اقوام و خانواده این افراد کرده و تحت این عنوان که شدیدا به پول احتیاج دارد، از آنان کلاهبرداری کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.