کد خبر : 22569
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

جوانی بخاطر ارثیه میلیاردی به قتل رسیده بود!

جوانی بخاطر ارثیه میلیاردی به قتل رسیده بود!

جسد مرد جوان که بخاطر ارثیه با شمشیر و قرص برنج به قتل رسیده بود، کشف شد.

به گزارش تیتر حادثه ، دی ماه امسال، زن میانسالی به شعبه دوم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و به بازپرس محمد وهابی، گفت: پسرم که چندی قبل به ترکیه سفر کرده با من تماس گرفت و مدعی شد دایی‌اش را بخاطر ارثیه به همراه یکی از دوستانش در خانه‌ای در شهریار به قتل رسانده است!

پس از اظهارات این زن میانسال کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود مرد جوان را به اتهام قتل عمدی در خانه‌اش دستگیر کردند.

متهم در جریان تحقیقات به قتل عمدی مرد جوان که دایی دوستش است اعتراف کرد و گفت: دچار مشکلات مالی بودم که یکی از دوستان قدیمی‌ام در قبال دریافت پول به من پیشنهاد داد تا دایی‌اش را بخاطر مسائل ارثیه به قتل برسانیم!

متهم ادامه داد: پیشنهاد دوستم را قبول کردم؛ به همین خاطر یک کارگر را برای کَندن زمین که قرار بود جنازه را در آن قرار دهیم، استخدام و روز حادثه مقتول را به بهانه مهمانی به خانه موردنظر در شهریار دعوت کردیم.

مرد جوان در جریان تحقیقات گفت: می‌دانستیم که مقتول شربت دوست دارد به همین خاطر دوستم یک شربت سکنجبین آماه کرد و داخل آن 2 قرص برنج ریخت! هنگامی که مقتول شربت را نوشید حالش بد شد و درخواست کرد تا او را به بیمارستان برسانیم اما این اینکار را انجام ندادیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.