کد خبر : 23430
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۲۱

زورگیری مأمور قلابی از اتباع خارجی

زورگیری مأمور قلابی از اتباع خارجی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با لباس نظامی از اتباع خارجی زورگیری می‌کرد.

به گزارش تیتر حادثه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که با لباس نظامی از اتباع بیگانه زورگیری می کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در توضیح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک خبری را در خصوص مردی که با غصب عناوین نظامی یکی از ارگان های نظامی در حوالی محله ونک در حال تردد است، دریافت کردند.

وی افزود : ماموران پلیس بلافاصله به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند متهم را در حالی که با یکی از اتباع در حال گفت و گو بود شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با بررسی های پلیسی و استعلام های انجام شده به دست آمد، این فرد نظامی نبوده و در هیچ ارگان های نیروهای مسلح مشغول به فعالیت نیست و با داشتن کارت های شناسایی متعدد تقلبی، صرفا با پوشیدن لباس فرم و نصب آرم و علائم نظامی در سطح شهر تردد و اقدام به زورگیری از اتباع کشورهای همسایه می کند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیشتر با همین عنوان مجرمانه به دفعات مختلف دستگیر و تحمل کیفر داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت از شهروندان خواست، در صورت مشاهده چنین افرادی گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.