کد خبر : 23796
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۴۵

کشف ۱۵ میلیاردی قاچاق مو

کشف ۱۵ میلیاردی قاچاق مو

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۱۵ میلیارد تومانی موی مصنوعی قاچاق از انباری در کهریزک خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵۰ هزار رشته موی مصنوعی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر دپو و نگهداری مقادیری کالای قاچاق در انباری در کهریزک اکیپی از عوامل پایگاه جنوب پلیس از انبار بازدید کرده که در بررسی مقادیری کالا از نوع موی مصنوعی خارجی در آن دپو شده بود.

سرهنگ بهرامی افزود: در تحقیقات مشخص شد کالاها در اردیبهشت امسال از شهرهای جنوبی کشور قاچاق و به این انبار منتقل شده و اسناد و مدارک کالاها مربوط به سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۲ بوده و در سامانه جامع کنترل و نظارت محموله‌های جاده ای (EPL) ثبت نگردیده و فاقد اسناد و مدارک گمرکی است.

وی افزود: کالاها شامل ۱۳۰۷کارتن موی مصنوعی مجموعاً ۱۵۰.۱۱۰رشته محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.