کد خبر : 24357
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

دستگیری عامل قتل جوان ۲۳ساله کمتر از ۱ساعت

دستگیری عامل قتل جوان ۲۳ساله کمتر از ۱ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر کرمان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۹ قاتل کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش تیتر حادثه

سرهنگ “مهدی پورامینایی” در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یک از شهرک های حاشیه شهر، سریعا عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع جرم و در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ جوان به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از طرفین دعوا مورد اصابت ضربات چاقوی طرف دیگر قرار گرفته و به شدت مصدوم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به انتقال مصدوم به مرکز درمانی، از مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: با حضور به موقع ماموران کلانتری۱۹و پیگیری های صورت گرفته عامل این قتل کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ”پورامینایی”در پایان با اشاره به وقوع چند مورد قتل دیگر در ماه های اخیر در نقاط مختلف شهر کرمان تصریح کرد: همانطور که بارها بر کنترل خشم و عدم حمل سلاح سرد تاکید کرده‌ایم علت تامه وقوع اکثر قتل‌های اخیر همین دو مورد بوده است که جا دارد ضمن دوری از موقعیت های بروز تنش و نزاع، همواره از روی منطق و با دوراندیشی با مسائل روبرو شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.