کد خبر : 24400
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۳

بازداشت مردان مسلح پژو سوار در سمنان

بازداشت مردان مسلح پژو سوار در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری تمامی اعضای باند سارقان به عنف از اتباع کشورهای خارجی در این استان خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه

جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت به عنف و گاهی اوقات مسلحانه از اتباع کشورهای خارجی می‌کنند، رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سارقان قصد سرقت از یک دستگاه سواری در یکی از محورهای مواصلاتی استان را داشتند که با سرعت عمل به‌موقع پلیس و انجام اقدامات پیش‌دستانه، یک دستگاه خودروی خود را بلاصاحب رها می‌کنند و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به روش‌های خاص پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری سارقان اشاره و اضافه کرد: با هماهنگی خوب دستگاه قضائی، طی دو مرحله هر ۴ نفر از متهمان اصلی، شناسایی و در یکی از شهرهای استان تهران در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شدند.

موقوفه‌ای از توقیف هر دو دستگاه خودروی سارقان و یک قبضه اسلحه همراه آنان خبر داد و افزود: متهمان همگی ازجمله سارقان سابقه‌دار هستند که به سرقت به عنف از اتباع بیگانه اعتراف و تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی با هشدار به مجرمان، اراذل و اوباش و سارقان زورگیر گفت: پلیس با شدت تمام و بدون هرگونه ملاحظه و تعارفی با این‌گونه جرائم برخورد می‌کند و به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد مجرمان به مقاصد پلید خود دست پیدا کنند و به امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود.

برچسب ها :انتظامی ، پژو ، سمنان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.