کد خبر : 24954
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۸

پانزده مصدوم و فوتی حاصل دو تصادف

پانزده مصدوم و فوتی حاصل دو تصادف

سرپرست مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ساوه از کشته شدن 2 تن و مصدومیت 15 نفر در دو حادثه ترافیکی در محورهای مواصلاتی ساوه طی روز جاری خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه

بهرام صیدی عصر امروز در ساوه با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز 17 اسفند ماه 1401 در فاصله زمانی 6 دقیقه دو سانحه ترافیکی به واحد ارتباطات و هدایت عملیات این مرکز گزارش گردید که بلافاصله تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حادثه اول در بلوار آزادی، 500 متر بعداز جایگاه ایرانیان به وقوع پیوست که در اثر برخورد اتوبوس با خودروی سواری پژو پارس 5 مصدوم شدند که پوشش امدادی آن توسط دو تیم پایگاه های شهرصنعتی کاوه و شهری شماره سه انجام و مصدومین به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: حادثه دوم در محور قدیم ساوه همدان، روبروی ارجرود به وقوع پیوست که در این حادثه خودروی پژو 206 و پژو 405 با یکدیگر برخورد داشتند که 8 مصدوم و متاسفانه 2 فوتی به جا گذاشت که حال دو نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

سرپرست اورژانس ساوه تصریح کرد: برای امدادرسانی به مصدومان حادثه دوم 4 تیم عملیاتی اورژانس 115 پایگاه های قیطانیه، غرق آباد، شهری شماره 5، نوبران به محل حادثه اعزام شدند و عملیات رها سازی مصدومین نیز توسط هلال احمر قیطانیه صورت گرفت.

برچسب ها :تصادف ، مصدوم ، مواصلاتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.