کد خبر : 25026
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۳۱

فرماندار گنبدکاووس: علت حادثه امروز مدارس

فرماندار گنبدکاووس: علت حادثه امروز مدارس

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: علت حادثه امروز صبح در برخی از مدارس گنبدکاووس در دست بررسی بوده و با عامل و یا عوامل آن قاطع برخورد خواهد شد.

مهدی دهرویه در گنبدکاووس اظهار کرد: صبح امروز تعدادی از دانش آموزان گنبدی در برخی از مدارس با علائم شبیه مسمومیت مانند حالت تهوع و غیره روبرو شدند که طبق گزارشات مدیران، نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر و به مداوا پرداختند.

وی تصریح کرد: بسیاری از دانش آموزان با دیدن آمبولانس و علائم مسمومیت در همکلاسی های خود دچار استرس و اضطراب شده و افت فشار پیدا کردند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تعدادی از دانش آموزان در همان محل مدرسه و یا سرپایی در مراکز درمانی مداوا و مرخص شده و 3 نفر در مراکز درمانی بستری هستند که بزودی مرخص می شوند.

وی افزود: حال عمومی همه دانش آموزان مساعد بوده و برای هیچ یک از دانش آموزان مشکل خاصی بوجود نیامده است.

دهرویه بیان کرد: از رسانه ها و فعالان فضای مجازی انتظار داریم در چنین شرایطی، فضا را ملتهب نکرده و با انتشار اخبار کذب که صحت ندارند و فقط باعث نگرانی مردم می شود، سبب نگرانی خانواده ها نشوند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: همه دانش آموزان مانند فرزندان ما بوده و سلامتی آنها خط قرمز ما است ولی آموزش آنها ادامه دارد و ما بر مدارس شهرستان نظارت خواهیم داشت.

وی بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی بوده و با عاملین حادثه برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.