کد خبر : 2558
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۱۱

نیمی از پرسنل بیمارستان “فرهیختگان” به کرونا مبتلا شدند

نیمی از پرسنل بیمارستان “فرهیختگان” به کرونا مبتلا شدند

فرشید فهیم، معاون درمان بیمارستان فرهیختگان به طور تفصیلی آمار و ارقامی در رابطه با وضعیت بیماران کرونایی این بیمارستان از ابتدای شیوع کرونا ارائه داد و از مردم درخواست کرد تا با شعور و احساسات شان کاری کنند که کادر زحمت کش بهداشت و درمان کشور متوجه شوند که تلاش شان دیده می شود.

بیمارستان فرهیختگان از مراکز تحت نظر دانشگاه آزاد اسلامی است که در زمینه درمان بیماران کرونایی طی یک سال و نیم اخیر تلاش های تحسین برانگیزی کرده است.

به گزارش تیتر حادثه ، بیمارستان فرهیختگان یکی از ده ها بیمارستان مجهز و پیشرفته ای است که از ابتدای شیوع کرونا در کشورمان با تمام قوا و با استفاده از نیروهای مجرب و پرتلاش در جهت خدمت به مردم کشور تلاش کرده است.

بیمارستان فرهیختگان از بدو تاسیس خود در خدمت بیماران کرونایی است
دکتر فرشید فهیم، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در ابتدا با ارائه گزارشی از عملکرد بیمارستان فرهیختگان در دوران کرونا گفت: بیمارستان فرهیختگان به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز آموزشی درمانی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه معاونت پزشکی است. این بیمارستان از بهمن 97 به صورت رسمی افتتاح و 4 ماه بعد شروع به کار کرد، حدود 2 سال است که ما در این بیمارستان فعالیت می کنیم، متاسفانه تقریباً در بدو فعالیت ما در بیمارستان فرهیختگان، شیوع کرونا در کشورمان آغاز شد و این بیمارستان نیز با توجه به شرایط سلامت کشور عهده دار شد تا جزو مراکزی باشد که به صورت مستقیم پذیرای بیماران کرونایی است. بنابراین ما نیز تا کنون در این زمینه مشغول خدمت به مردم بودیم و هستیم.

درمان حدود 1511 بیمار کرونایی در بیمارستان فرهیختگان
وی در مورد آمار و اطلاعات بیماران کرونایی که به بیمارستان فرهیختگان مراجعه کردند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور حدود 1697 بیمار بدحال کرونایی بستری شدند که از این تعداد حدود 1511 بیمار به صورت کامل درمان شدند و اکنون در منزل به زندگی خود ادامه می دهند. علاوه بر این 186 فوتی مبتلا به کرونا از ابتدای همه گیری کرونا در بیمارستان فرهیختگان داشتیم و حدود 340 بیمار کرونایی نیز بهبود در حد بستری های سرپایی داشتند و چیزی حدود 40 هزار بیمار نیز به صورت سرپایی مراجعه کردند و درمان شدند. این رزومه ماحصل عمکلرد تیم درمانی قوی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران ارشد و کمکی که معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران به این بیمارستان کرد تا بتوانیم خدمات خوبی به بیماران کرونایی ارائه کنیم.

بیمارستان فرهیختگان – دکتر فهیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.