کد خبر : 25705
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

خالی شدن حساب کاربران فضای مجازی با یک پیام

خالی شدن حساب کاربران فضای مجازی با یک پیام

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از استرداد ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به مال باختگان در فضای مجازی طی نیمه اول نوروز امسال خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال شعار « نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای» برای پلیس انتخاب شده بود، مجموعه کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در نیمه اول نوروز تلاش مضاعفی انجام دادند تا امنیت مردم به بهترین شکل ممکن در فضای مجازی فراهم آید.

وی در خصوص عملکرد پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در نیمه اول نوروز گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس که در 27 اسفندماه شروع شد گزارش‌های مردمی از طریق مرکز فوریت‌های سایبری و سامانه گفت‌وگو برخط این پلیس دریافت و کارشناسان این پلیس با دقت این پیام‌ها را مورد رسیدگی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با تلاش کارشناسان پلیس فتای استان و رصد فعالیت مجرمان سایبری و رسیدگی به گزارشات شهروندان در این مدت 4 میلیارد و 200 میلیون ریال را بزهکاران به شیوه‌های مختلف کلاهبرداری و یا برداشت غیرمجاز از حساب بانکی دیگران کرده بودند و در حساب‌های مجرمان سایبری بود مسدود کردند و در ادامه به مال باختگان در فضای مجازی مسترد شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتای استان به صورت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است، گفت: شهروندان و مسافران می‌توانند هرگونه سوال، درخواست و یا مشاهده موارد مشکوک، یا گزارشات خود از جرائم فضای مجازی را در تمام ساعات شبانه‌روز با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس به شماره 096380 درمیان بگذارند.

برچسب ها :حساب ، کاربران ، مجازی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.