کد خبر : 25708
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

بارش باران عامل ریزش سنگ

بارش باران عامل ریزش سنگ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در پی بارش‌های اخیر شاهد ریزش سنگ در محورهای مواصلاتی استان به خصوص شهرستان‌های پلدختر و کوهدشت بودیم که با تلاش راهداران پاکسازی محورها انجام شد.

مرتضی شیروانی هشتم فروردین ماه اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی از صبح روز یکشنبه ششم فروردین به لرستان که همچنان هم ادامه دارد، شاهد بارش شدید باران به خصوص در مناطق جنوب غربی استان شهرستان‌های کوهدشت و پلدختر بودیم.

وی ادامه داد: پس از بارش شدید باران، محورهای مواصلاتی شهرستان‌های پلدختر و کوهدشت بودیم که با تلاش راهداران در کمترین زمان ممکن محورها پاکسازی شد و در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد برقرار است.

شیروانی تصریح کرد: این ریزش‌ها بیشتر در محورهای خرم‌آباد – پل‌زال، پلدختر – معمولان ملاوی، گاز زرده، افرینه، محور پلدختر – بابازید سیمره گردنه طول کش، محور پلدختر -پل زال تنگ فنی و پاعلم و در شهرستان کوهدشت در محور بابا زید – سیمره پیچ بعد از بلوران انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: هموطنان در صورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

برچسب ها :بارش ، ریزش ، سنگ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.