کد خبر : 27215
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۲۰

متلک پرانی به پسرجوان!

متلک پرانی  به پسرجوان!

دو پسر که درجریان نزاع خیابانی پسر جوانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بودند کمتر از ۲۴ساعت بر تلاش کارآگاهان جنایی شهریار دستگیر شدند.

به گزارش تیتر حادثه ، سرهنگ فضل الله سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: رسیدگی به این پرونده از شامگاه پنج شنبه 7 اردیبهشت با درگیری خونین  دریکی از خیابان های نصیرآباد شهریار شروع شد .
وقتی ماموران پلیس در صحنه درگیری حضور یافتند با پیکر پسر ۲۸ ساله ای روبرو شدند که غرق در خون بود.

خیلی زود فرید به بیمارستان منتقل شد در حالی که تحقیقات ابتدایی این درگیری از سوی ماموران گشت کلانتری در حال انجام بود صبح جمعه پسر زخمی در بیمارستان در اثر عمق جراحات وارده و خونریزی شدید جان باخت.

با مرگ فرید کارآگاهان جنایی در بیمارستان حضوریافتند و به دستور بازپرس کشیک قتل راز گشایی از این پرونده از سر گرفته شد.

ماموران پلیس در تحقیقات اولیه دریافتند که 2 جوان پس از به قتل رساندن فرید پا به فرار گذاشته اند که با شناسایی 2 فراری آنها تحت تعقیب قرار گرفتند ودر کمتر ۲۴ساعت 2 م قاتل ۱۹ساله و ۳۲ساله در دو نقطه غرب استان تهران دستگیر شده و به پلیس آگاهی شهریار منتقل شدند.
سرهنگ سواری پور درباره انگیزه این جنایت گفت: دو متهم درپی اختلاف هایی که از قبل با مقتول در محل زندگی اشان داشتند بر سر چشم تو چشم شدن و متلک گویی باهم درگیر شدند و سرانجام چون چاقو همراهشان بوده و نتوانستند خشم خود را کنترل کنند ضربه ای به مقتول زده ومحل درگیری متواری شدند.

توصیه پلیس

وی بابیان اینکه به همراه داشتن چاقو در درگیری های جوانان باعث جنایت های خونین می شود گفت: دربیشتر این نزاع های خیابانی متاسفانه جوانان در اثر رفتاری احساسی و خشونت دست به چاقو شده که چیزی جز پشیمانی برای آن ها نیست .

وی از نوجوانان وجوانان خواست باهرنیتی که فکر می‌کنید هرگز چاقو را باخود حمل نکنید بسیاری از متهمان به قتل در درگیری ها هیچ وقت فکر نمی‌کردند که با چاقویی که برای قدرت‌نمایی همراهشان بود متهم به جنایت شده و پایشان به چوبه دار برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.