کد خبر : 27548
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

پلمپ نانوایی به دلیل تخلفات بهداشتی

پلمپ نانوایی به دلیل تخلفات بهداشتی

سرپرست بخشداری کهریزک از پلمب یک واحد نانوایی به‌دلیل تخلفات بهداشتی و فروش آرد خبر داد و گفت: ۵ واحد به‌دلیل کم‌فروشی و ۲ واحد به‌دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی اخطاریه گرفتند.

به گزارش تیتر حادثه هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک با همراهی بشیری رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان ری، نمایندگان شبکه بهداشت و درمان و بازرسان بخشداری کهریزک و اتاق‌اصناف از نانوایی‌های سطح بخش بازدید کرد.
بادلی در این بازدیدها ضمن نظارت بر نحوه عملکرد نانوایان ۲ شهر کهریزک و باقرشهر و روستاهای اطراف از لحاظ کیفیت پخت نان، نحوه برخورد با مشتری، کم‌فروشی، رعایت قیمت‌های مصوب، دقت وزن چانه، رعایت ساعت پخت و مسائل این‌چنینی اظهار کرد: امنیت غذایی شهروندان و روستائیان بخش‌کهریزک از دغدغه‌های اصلی مجموعه حاکمیتی بخش به‌شمار رفته و بنابراین تیم بازرسی بخشداری با هدف مراقبت و کنترل این امر به صورت مستمر فعال خواهد‌ بود.

وی همچنین به لزوم رعایت موازین بهداشتی توسط نانوایان و برخورد متناسب با مردم تاکید کرده و گفت: نانوایان می‌بایست ضمن توجه به رعایت بهداشت فردی، از ورود مراجعین و افراد متفرقه به پشت میز و محیط پخت نان ممانعت کنند.
سرپرست بخشداری کهریزک افزود: شهروندان و روستائیان بخش کهریزک در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط نانوایی‌ها می‌توانند مراتب را به دستگاه‌های متولی اعم از شبکه‌بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان شهرستان‌ری اطلاع‌رسانی کنند.

بادلی هدف از بازرسی مستمر از نانوایی‌ها را تشویق نانوایان منضبط و برخورد قاطع با متخلفین عنوان کرده و تصریح کرد: در بازرسی انجام شده ضمن ارائه اخطاریه به ۵ واحد بدلیل کم‌فروشی و ۲ واحد بدلیل عدم رعایت موازین بهداشتی، یک واحد نانوایی بدلیل تخلفات بهداشتی و فروش آرد، پلمب شد و چنانچه مجددا تخلفات یادشده تکرار شود، سهمیه آرد واحدهای متخلف ضبط و به واحدهای منضبط و نمونه تخصیص داده خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.