کد خبر : 27632
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

آسمان تهران بارانی شد

آسمان تهران بارانی شد

مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: در نیمه غربی و ارتفاعات استان همراه با افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تیتر حادثه 

وضعیت جوی استان تهران، امروز با فعالیت سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی در بعضی ساعات به‌ویژه در نیمه غربی و ارتفاعات استان همراه با افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید، در نقاط مستعد با بارش تگرگ و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان همراه با خیزش موقت گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

برای روزهای پنجشنبه تا شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد می‌باشد و در روز یک‌شنبه افزایش ابرناکی و وزش باد شدید، در ارتفاعات استان گاهی با رگبار پراکنده و در نیمه جنوبی استان با خیزش گردوخاک مورد انتظار می‌باشد.

امروز کاهش دما و از روز پنج‌شنبه تا شنبه روند افزایش تدریجی دما و در روز یک‌شنبه کاهش نسبتا محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

روز گذشته مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل ها گفت: مردم پایتخت طی سه شنبه شب و روز چهارشنبه از اتراق در حریم و بستر رودخانه ها خودداری کنند.

برچسب ها :آسمان ، بارانی ، تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.