کد خبر : 27767
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

رسوایی در بیمارستان!

رسوایی در بیمارستان!

اعضای باند کارمندان متخلف، سرم ها را با آمبولانس از مرکز درمانی خارج می کردند.

به گزارش تیتر حادثه ، اعضای یک باند حرفه ای که سرم های مرکز درمانی را با آمبولانس بخش خصوصی از بیمارستان دولتی خارج می کردند و در استان های دیگر کشور به فروش می رساندند در حالی توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند که ریشه یابی این ماجرا به فروش کارت واکسن کرونا و گوشی های سرقتی رسید. به گزارش اختصاصی روزنامه خراسان، چند روز قبل یکی از مدیران انبار دارویی یکی از بیمارستان های بزرگ دولتی مشهد، کمبود هزار و ۵۰۰ سرم بیمارستانی را در آمار و ارقام دارویی گزارش داد و به این ترتیب پلیس برای بررسی موضوع وارد ماجرا شد.

بررسی های مقدماتی که با دستورهای ویژه قاضی شعبه ۲۰۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به انبار دارویی بیمارستان مذکور کشید، بیانگر آن بود که تعداد زیادی حواله های جعلی و بدون مهر در مرکز درمانی ثبت شده است. پیگیری این سرنخ با استفاده از فناوری های نوین پلیسی، دو کارمند باسابقه بیمارستان را در مظان اتهام قرار داد.

بنابراین دو کارمند این مرکز درمانی بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شدند. بازجویی های فنی از دو متهم ۴۲ ساله، پای راننده آمبولانس بخش خصوصی را نیز به پرونده گم شدن سرم ها گشود و مشخص شد آن ها باندی حرفه ای را در بیمارستان دولتی تشکیل داده و از مدت ها قبل در حالی به خلافکاری روی آورده اند که یکی از کارمندان بیمارستان سابقه سرقت نیز در پرونده سیاه خود دارد. افشای این موضوع، اهمیت پرونده مذکور را دوچندان کرد و این گونه ماجرای سرم های بیمارستانی وارد مرحله جدیدی شد.

همزمان با بازبینی دوربین های مداربسته توسط افسران زبده کلانتری احمدآباد مشهد، سرنخ هایی از جرایم دیگر اعضای این باند به دست آمد و بررسی ها به شیوه نامحسوس زیرنظر مستقیم مقام قضایی ادامه یافت. گزارش روزنامه خراسان حاکی است، تحقیقات پلیس حکایت از آن داشت که کارمندان متخلف با حواله های جعلی، دارو و سرم را از انبار بیمارستان خارج کرده اند، سپس این اقلام را تحویل کارمند بخش خصوصی (راننده آمبولانس) داده اند و او نیز محموله های دارویی را از بیمارستان خارج کرده و در استان های سیستان و بلوچستان، فارس و کردستان در بازار آزاد به فروش رسانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.