کد خبر : 27869
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

پلیس ٢ کودک زندانی شده توسط پدر را رهایی بخشید

پلیس ٢ کودک زندانی شده توسط پدر را رهایی بخشید

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش ٢ ساعته پلیس، ٢ کودک اسیر در دست پدر عصبانی شان رها شدند و ماجرا ختم به خیر شد.

به گزارش تیتر حادثه 

سرتیپ محمد کاظم تقوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شب گذشته گزارشی مبنی بر درگیری زن و شوهر مسافر در یک مهمانپذیر در مشهد وتهدیدهای مرد جوان که ۲ فرزندش را داخل اتاق حبس کرده بود به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم های انتظامی با هدایت فرمانده انتظامی ثامن پلیس مشهد و اکیپ های اوژانس اجتماعی در محل حاضر شدند.

سردار تقوی افزود: طبق بررسی‌های اولیه مرد جوان که دچار تالمات شدید روحی بود پس از مشاجره با همسر باردار خود، در حالی که زن جوان یکی از فرزندانش را از اتاق خارج کرده بود با تهدید مانع از خروج ۲ فرزند دیگرش از اتاق شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: به دستور مراجع قضایی، کارشناسان اورژانس اجتماعی اقدامات علمی خود را برای مذاکره با پدر عصبانی آغاز کردند، فرمانده انتظامی مشهد نیز در محل حاضر شد و پس از گفت وگو با مرد جوان، وی با چاقویی در دست تسلیم شد و ٢ کودک نجات یافتند.

سردار تقوی افزود: این درگیری خانوادگی پس از ٢ ساعت وحشت و اضطراب به آرامش ختم شد و این خانواده برای شام مهمان پلیس مشهد بودند و هدایایی نیز به آنها تقدیم شد.

وی ادامه داد: با دستور تخصصی مرجع قضایی اقدامات حمایتی و مراقبتی از این خانواده و اقدامات علمی و مشاوره ای توسط پلیس و اورژانس اجتماعی در حال پیگیری است.

برچسب ها :پلیس ، رهایی ، زندانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.