کد خبر : 27894
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

فوت نوجوان ۱۴ ساله در شهریار در پی حمله سگ

فوت نوجوان ۱۴ ساله در شهریار در پی حمله سگ

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به حمله سگ به نوجوان 14 ساله در شهریار، گفت: سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که این نوجوان در حین فرار با یک خودرو تصادف می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد.

به گزارش تیتر حادثه 

دانش‌آموز ۱۴ ساله در بلوار امیرکبیر شهرستان شهریار مورد حمله سگ نگهبان یک کارگاه چوب‌بری قرار گرفت و در حالی که سعی می‌کرد از صحنه فرار کند، بر اثر تصادف با یک خودروی تاکسی جان خود را از دست داد.

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ضمن تأیید حمله سگ و تصادف نوجوان با خودرو اظهار کرد: دو روز پیش سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.

وی گفت: پلیس با حضور در صحنه و تحقیقات انجام شده راننده خودرو را بازداشت می‌کند و پرونده تشکیل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به تحقیقات محلی و مشخص شدن صاحب سگ نگهبان ادامه داد: پلیس صاحب سگ نگهبان را بازداشت و پرونده و تحقیقات در این رابطه تشکیل می‌شود که در نهایت راننده خودرو و صاحب سگ نگهبان با قرار وثقیه و با دستور مقام قضایی آزاد می‌شوند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: متأسفانه پس از حمله سگ نگهبان به نوجوان جان باخته، سگ توسط صاحبش مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: پلیس پرونده حادثه مذکور را پس از بررسی جوانب مختلف به دستگاه قضایی ارجاع داده است که مقام قضائی نتیجه نهایی را به ولی دم جان باخته اعلام خواهد کرد.

سرهنگ همایی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور غرب استان تهران نیز گفت: در جریان حمله مرگبار سگ به دانش آموز ۱۴ ساله، مأمور راهور حاضر در محل برای نجات نوجوان اقدام می‌کند اما این مأمور نیز در اثر تصادف با یک خودروی دیگر مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود که به صورت سرپایی درمان و به منزل منتقل شده است.

برچسب ها :سگ ، شهریار ، نوجوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.