کد خبر : 28236
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند

۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در درگیری مسلحانه ماموران یگان تکاوری ۱۰۳

به گزارش تیتر حادثه 

به نقل از از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و کاروان موتوری قاچاقچیان مواد مخدر در بخش‌های کویری شهرستان نهبندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تکاوران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی یگان تکاوری ۱۰۳ “دهسلم” نهبندان با اجرای طرح‌های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، یک دستگاه موتورسیکلت تیزرو را در محور کویری شناسایی کردند و به راکب آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: راکب موتورسیکلت به اخطار ماموران توجه نکرد و به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آنها تیراندازی شد که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و با برتری آتش ماموران پلیس، ۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاکسازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، یک قبضه سلاح کلاش به همراه پنج تیغه خشاب و مقداری فشنگ جنگی از اشرار کشف شد.

سرهنگ شجاعی‌نسب افزود: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود، مقابله خواهد کرد و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کند.

وی همچنین از کشف ۴۹۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم دستگیر شدند.

برچسب ها :شرق ، کشور ، هلاکت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.