کد خبر : 28344
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

گردوخاک و تند باد در برخی نقاط کشور

گردوخاک و تند باد در برخی نقاط کشور

از امروز تا پنجشنبه در برخی از استان‌های کشور هنگام ساعات بعد از ظهر تندباد لحظه‌ای و خیزش گردو خاک پیش بینی می‌شود.

به گزارش تیتر حادثه 

امروز در برخی از نقاط استان‌های واقع در شمال غرب استان‌های ساحلی خزر واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در برخی نقاط غرب و خراسان شمالی و جمعه در شمال شرق کشور و دامنه‌های البرز شرقی این وضعیت پیش بینی می‌شود.

شنبه نیز در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب رگبار پراکنده خواهیم داشت، شدت بارش سه شنبه در استان‌های اردبیل، گیلان مازندران و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می‌شود.

در پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب در برخی نقاط استان‌های اصفهان، یزد، کرمان جنوب سیستان و بلوچستان و شرق فارس نیز رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

گفتنی است از امروز تا پنجشنبه در استان‌های قزوین، البرز، تهران و قم در ساعات بعد از ظهر تندباد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک و از سه شنبه تا جمعه در شرق و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

در روزهای چهارشنبه تا جمعه به سبب نفوذ هوای خنکه کاهش دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد. همچنین دریای خزر نیز از سه شنبه تا پنجشنبه مواج است.

برچسب ها :کشور ، گردوخاک ، مناطق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.