کد خبر : 28437
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۵۸

دستگیری جوان زورگیر در بلوار مرزداران

دستگیری جوان زورگیر در بلوار مرزداران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با ۵ شاکی روانه دادسرا شد.

به گزارش حاشیه ورزش

سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد دوازدهم خرداد عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حال گشت زنی در محدوده بلوار مرزداران تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا تکرو که پلاک آن جعلی بوده مشکوک می‌شوند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف خودروی ۲۰۶ با دو نفر سرنشین که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد اقدام به تخریب خودرو و زورگیری می‌کند که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد.

سرهنگ مافی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵ شاکی شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.