کد خبر : 28440
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۵۹

رهایی دختر ۱۴ ساله از چنگ آدم‌ربایان

رهایی دختر ۱۴ ساله از چنگ آدم‌ربایان

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان ۱۴ساله از چنگ آدم‌ربایان و دستگیری متهمان خبر داد.

به گزارش حاشیه ورزش

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان ۱۴ ساله از چنگ آدم ربایان در تهران و دستگیری ۳ گروگانگیر از اتباع کشور همسایه خبر داد و گفت: متهمان برای رهایی گروگان درخواست ۲۰ عدد سکه کرده بودند.

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارداشت: هفتم خرداد ماه در پی ربایش نوجوانی ۱۴ ساله در راه مدرسه در شرق تهران بلافاصله تیم‌هایی از پلیس وارد عمل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سه نفر مرد از اتباع کشور همسایه دختر را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه مأموران با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند گفت: آدم‌ربایان طی تماسی با خانواده دختر درخواست ۲۰ عدد سکه تمام برای آزادی دختر کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از تحقیقات گسترده پلیسی و اعلام مشخصات دختر نوجوان به سایر واحدها سرانجام در روز ۱۴ خرداد مأموران کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب به سه نفر مرد و ۱ دختر که از شهر بم وارد تهران شده بودند مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به متهمان مراجعه کردند که متهمان با رؤیت مأموران قصد پنهان کردن هویت دختر نوجوان را داشتند که پلیس با درایت دختر ربوده شده را شناسایی کرده و در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند وی را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد کرده و عامل اصلی و ۲ نفر همدست وی را دستگیر کنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه متهمان ۱۸ تا ۳۰ ساله در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشوده و به آدم ربایی با همدستی یکدیگر اعتراف کردند گفت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

برچسب ها :آدم‌ربایان ، چنگ ، گودرزی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.