کد خبر : 28469
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

غرق شدن مردی جلوی چشم پلیس

غرق شدن  مردی جلوی چشم پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اختلاف خانوادگی در اسدآباد قربانی گرفت؛ گفت: برادر مقتول به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

به گزارش تیتر حادثه ، سرهنگ افشین یاری گفت: در پی اعلام شبانه یک فقره غرق شدگی مشکوک به فوریت پلیسی ۱۱۰ در اوایل هفته جاری بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: عوامل گشت کلانتری ۱۲ جانبازان به محل اعزام و افرادی به آنها مراجعه و اعلام می‌کنند که ما متوجه کمک خواهی فردی در این حوالی شدیم، سریعاً به محل استخر باغ رفته و مشاهده کردیم که جوانی حدوداً ۲۰ ساله با صورتی خون آلود در حال غرق شدن است، از آنجا که استخر عمیق بود و ما هم بدون وسیله و ناآشنا به فنون شنا بودیم، نتوانستم به او کمک کنیم و غرق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد یادآور شد: دو نفر از بستگان نزدیک مقتول دستگیر شدند و به نقش اصلی برادر وی در این موضوع اعتراف کردند.‌

سرهنگ یاری با بیان اینکه قاتل روز گذشته توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شد؛ اظهار کرد: فرد مشکوک به قتل برادرش به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

برچسب ها :جانباز ، زندان ، غرق ، قتل ، مقتول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.