کد خبر : 28842
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

دستگیری متهم به ۲۶ فقره سرقت موتور کولر

دستگیری متهم به ۲۶ فقره سرقت موتور کولر

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد، متهم به ۲۶ فقره سرقت موتور کولر شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت های سریالی موتور کولر از مجتمع های مسکونی محدوده کوی امیر، بلوار تلاش و شهید فرامرز عباسی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های میدانی پلیس در یکی از مجتمع های مسکونی محدوده بلوار شهید فرامرز عباسی مشخص شد که متهم با نفوذ به داخل مجتمع ۵ دستگاه موتور کولر آبی را سرقت کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و با اشراف اطلاعاتی، متهم را که جوانی حدوداًا ۲۷ ساله است را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۴ عدد موتور کولر کشف کردند.

سرهنگ نگهبان دامه داد: متهم دستگیرشده در بازجویی های پلیس و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت موتور کولرهای آبی و فروش اموال مسروقه به یک مالخر در منطقه خین عرب اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه این عملیات مالخر که یک تبعه خارجی است را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، ۱۱ عدد موتور کولر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از ساکنان آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی خواست ضمن استفاده از قفل های مطمئن برای درهای انبار واحد خود و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان، هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان یکی از ساکنان مجتمع و یا ماموران قرائت کنتور و … که قصد ورود به ساختمان را دارند اعتماد نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها :سرقت ، کولر ، موتور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.