کد خبر : 29088
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

دستگیری قاتل فراری در خراسان جنوبی پس از 7 ماه زندگی مخفیانه

دستگیری قاتل فراری در خراسان جنوبی پس از 7 ماه زندگی مخفیانه

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری قاتل فراری و تحت تعقیب در این استان پس از 7ماه متواری بودن خبر داد.

به گزارش تیتر خبر : سرهنگ کاظم صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در پی وقوع قتل مردی ۲۱ ساله با سلاح شکاری در یکی از روستاهای شهرستان قاینات آذرماه سال ۱۴۰۱ و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و این شهرستان قرار گرفت.
وی بیان داشت: با اشاره به شناسایی هویت قاتل در همان روزهای ابتدایی وقوع قتل در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج شده و به یکی از استان های همجوار گریخته است و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی و بهره گیری از روش های نوین پلیسی موفق شدند محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را پس از ۷ ماه در حالی که با خودروی کامیونت قصد فرار مجدد به مکان نامعلومی داشت در محور زاهدان به بیرجند در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرم شد ولی در ادامه با مواجهه اسناد و مستندات پلیسی به ناچار لب یه اعتراف گشوده و به قتل اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد افزود: مجرمان و افراد هنجار شکن بدانند که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.
منبع : شهر خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.