کد خبر : 29523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

این گنده لات ها مزاحم زنان می شدند

این گنده لات ها مزاحم زنان می شدند

جولان وحشت آفرین 169 اوباش و مزاحم نوامیس به پایان رسید.

به گزارش تیتر حادثه ، سر خیابان می‌ایستادند وبا بازوهای خالکوبی شده و جملات رکیک برای رهگذران قدرت نمایی می‌کردند تا جایی که قمه شان را دور سرشان می‌چرخاند و با عربده کشی وشکستن شیشه های مغازه کاسبان محل را به رعب وحشت می انداختند گاهی هم با متلک گویی برای نوامیس امنیت زنان را به مخاطره می‌انداختند تا اینکه پلیس اسلامشهر دریک عملیات مقتدرانه شاخ این غول های شهر را شکست وآرامش را به مردم برگرداندند.
سرهنگ محمدرضا علیزاده رئیس پلیس اسلامشهر درگفتگو با خبرنگار ایران گفت: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد .

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس موفق به دستگیری 169 اوباش مخل نظم و آرامش دستگیر شدند و 116 قبضه انواع سلاح سرد شامل چاقو قمه شمشیر و تیزی کشف شد .

سرهنگ علیزاده ادامه داد: در ادامه اجرای این طرح 27 سارق و 24 نفر از خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی درباره جرائم افراددستگیر شده گفت: ایجاد ناآرامی و نگرانی برای شهروندان وخانواده ها -حمل سلاح سرد – سرقت و حمل و توزیع مواد مخدر شده ازجمله این جرائم بود.

سرهنگ علیزاده با اظهار اینکه هماهنگی های ویژه با دستگاه قضایی برای دستگیری این قبیل افراد مجرم صورت پذیرفته است گفت :دراجرای این طرح پلیس مقتدرانه درمقابل افرادی که بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد خواهد ایستاد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را ازطریق تماس باسامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما درمیان بگذارند.
منبع : رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.